Sivut

torstai 30. elokuuta 2012

Löytöjä ja ompeluksia

Sillä aikaa kun tyttäreni oli tanssitunnilla menin käymään Suvikirppikseen. Tiesin että ehtisin käydä siellä 45 minuutissa koska se on ikävä kyllä ollut aika tyhjänä viime aikoina. Mutta ONNEKSI menin käymään sillä tein niin ihanan löydön.

TÄMÄ:
Tätä oli 2 kunnon palaa ja mä olen niin onnellinen.... ideoita on mihin tämän käytän mutta saattaa jäädä kaappiin muhimaan ensi kesää odottamaan :)

Olen ollut aika hyper ompelemaan viime aikoina. Iltaisin kun lapset ovat menneet unille niin kaivan kankaat esille ja leikkaan ja leikkaan... ja laitan nuppineulat valmiiksi että on vain vetäistä saumurilla myöhemmin. Mun ompeluhuone on lasten huoneiden vieressä etten ompele silloin kun he nukkuvat. Varastan vartin tai puolituntisen melkein joka ilta ja ompelen jotain. Valmista on tullut niin paljon etten ole kerinnyt kaikkia kuvata. Pipoja iso kasa, omille lapsille sekä synttärilahjoiksi, pojalle tarhavaatteet, sekä ittelleni pari mekkoa ja parit leggarit. :)

 Pojalle traktorihousut :) (paita on jo vanha, hihatkin alkaa olla liian lyhyet) Housujen kaava Ottobren City Mouse malli ja College kangas Kangashalli Sutiselta.
 Tunika on omalla kaavalla tehty ja tykkään tästä mallista. Tein heti pari :) Kankaat näihin on Saksasta. Leggarit on myös "omalla" kaavalla, purkasin lempileggarit ja piirsin niistä mallin. Niitäkin tein heti kahdet. Musta trikoo leggareihin on Buttinettelta ja Kangashalli Sutiselta
:
Ja tässä kuva mun iki-ihanasta työhuoneesta <3 <3 <3
Täällä vallitsee luova kaaos melkein aina. Toisella seinällä kaapit jotka ovat täynnä kankaita :)


1 kommentti: