Sivut

sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Viikon 37 muodonmuutos - mekko

Tällä viikolla muodonmuutosta koki 2 paitaa. Nämä paidat olen löytänyt Fyndiksellä aikoja sitten ja ovat olleet kaapissa odottamassa oikeaa projektia. Miksi olen aikoinaan ostanut nämä paidat niin sen pallokuosi oli vaan niin ihana etten voinut jättää kirpariin. Raidallinen oli enemmän heräteostos kirpparilla ja en ole tiennyt mitä tehdä siitä. 
Anni valitti viikolla että hänellä ei ole yhtään pitkähihista mekkoa mitä voisi laittaa hoitoon. Hän kun mieluiten laittaa mekkoa ja sukkahousuja. Niinpä kaivoin esiin korin missä mulla on kirpparilöytöjä ja poimin sieltä nämä kaksi paitaa ja tein siitä yhden mekon. Kaavana olen käyttänyt Ottobre 1/09 lehdestä ja koossa 104. Kaava on vain pidennetty sopivaksi Annille.

Anni valitti viikolla että hänellä ei ole yhtään pitkähihista mekkoa mitä voisi laittaa hoitoon. Hän kun mieluiten laittaa mekkoa ja sukkahousuja. Niinpä kaivoin esiin korin missä mulla on kirpparilöytöjä ja poimin sieltä nämä kaksi paitaa ja tein siitä yhden mekon. Kaavana olen käyttänyt Ottobre 1/09 lehdestä ja koossa 104. Kaava on vain pidennetty sopivaksi Annille.

Tämä keltainen mekko on myös tehty kirppari mekosta, ja tämän historia on meilläkin hieman pidempi. Keväällä olin jo leikannut tätä ja kevään Sylanilla ompelin sitä, mutta sain purkaa kaulaaukko koska siitä tuli niin kireä. Sittemmin se on maannut laatikossa ja nyt sain sitt viihdoin sen valmiiksi.

2 kommenttia: