Sivut

lauantai 6. lokakuuta 2012

Muodonmuutoksia viikot 39 ja 40

Viime viikolla en ehtinyt muokata jokin vanha esine/ kangas  koska olin mieheni kanssa ihanalla matkalla Tallinnassa. Lapset meni mummolaan ja saimme pitkästä aikaa kahdenkeskistä aikaa. Tallinnassa meitä odotti muutama kangaskauppa joihin meni monta tuntia ja monta euroa :) Meillä oli kylpylähotellissä sviitti ja hyvät näkymät vanhaan kaupunkiin.

Tällä viikolla olen ehtinyt vähän enemmän. Löysin toissa viikolla Fyndikseltä korin joka oli kooltaan sellainen jota olen etsinyt. Kangas oli vanha ja ei ihan mun mieleen mutta vaihtamalla sitä saisin siitä hyvän korin.
Punaisen kankaan olen myös löytänyt Fyndikseltä ja siitä olen tehnyt aikaisemmin Bubble Pocket mekon. Tähän koriin mahtuu hyvin työn alla oleva kutomis projekti.


Toinen löytö mitä tein Fyndiksellä oli Boomerangin villatakki. Kunto oli kuin uusi, ei ole kovin monta kerta ollut käytössä. Ehkä siksi että siinä oli puolipitkät hihat, mikä tekee siitä epäkäytännöllisen.
 Mutta keksin heti että kun siihen laittaa pitkät resorit niin ainakin kotikäyttöön menee mainiosti.
Olen tyytyväinen lopputulokseen ja tulen käyttämään tätä paljon :)

1 kommentti:

  1. Kivoja löytöjä ja kiva muodonmuutos niin korille kuin villatakille;)

    VastaaPoista