Sivut

lauantai 3. marraskuuta 2012

Mekko vanhasta paidasta


Annilla on ollut kaapissaan lilan värinen poolopaita josta se ei tykkää. Siinä se on roikkunu käyttämättä. Kerran kun oltiin Annin kanssa shoppailemassa niin Anni löysi Henkasta ja Maukasta mekon johon se ihastui heti. Sitä mekkoa on käytetty ja pesty ja samantien taas ollut käytössä. Pari viikkoa sitten niin kysyin Annilta kun sitä poolopaitaa katselin että käytätkö jos teen tästä mekon. Vastaus oli kyllä. Niinpä katselin mallia siitä Henkan ja Maukan mekosta ja poistin poolokaulus, lyhensin ja kavensin paitaa. Lisäksi ostin Eurokankaasta puuvillakankaan josta tein Hameosan.


 Piristääkseen mekon applikoin Annin valitsema kuva helmaan. Tämä applikointi olen piirtänyt valkoiseen trikooseen ja tikkasin päälle mustalla.



Kaulaaukon koristin pienellä sydän napilla.

Kokeilin helmaan mun ompelukoneen erikoisia
ompeleita ja mä ihastuin heti tähän sydän ompeleeseen. Tulen ihan varmasti käyttämään aika monessa kanttauksessa nämä koriste ompeleet. Ihmettelen vaan että miksi en olen aiemmin kokeillut. Ihana Janome memory craft kone kun on ollut mulla jo vuoden :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti