Sivut

maanantai 10. joulukuuta 2012

Luukku 10 - Heijastin

Joka vuosi edessä on sama aihe; mitä annettaisiin päiväkodin tädeille tänä vuonna. Viime jouluna olin kutonut joulupallot, keväällä annettiin pipot. Mitä mä tällä kertaa keksisin? Mä haluan tehdä osan itse koska mielestäni se on hieno ele että asiaan on oikeasti panostanut eikä vain hakenut nopeasti jotain kaupasta. Vaikka on sekin varmasti yhtä arvostettua. Vaikea sanoa mistä tädit tykkäävät :)

Yhtäkkiä välähti että minäpä teen heille heijastimia, niitä tarvitaan aina ja itse tehtyjä on sitä paitsi aika kivoja :-) Niinpä Eliaksen tädit saavat heijastimia ja Annin tädit ruokakasseja.


Kaava näihin olen piirtänyt itse ja kankaat ovat kirpparilöytöjä. Heijastin on sellaista tarraa mitä olen liinamnut päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti