Sivut

tiistai 22. tammikuuta 2013

Scrapbooking

Väsyin ompelemiseen ja sormia rupes syyhyämään että pitää päästä skräppäämään. Niinpä viime viikolla siivosin työhuonetta, ja laitoin ompelukoneet pois ja kaivoin esille skräppipaperit ja muut tykötarpeet. Taas on nimittäin vierähtänyt yli vuosi siitä kun oon viimeksi skräpännyt. Ennen joulua kehitin iso kasa kuvia ja ei kun hommiin :)

Kaverin sain myös mukaan skräppämään, Anni, joka rakastaa askartelemista ja varsinkin mun papereilla ja tarroilla :)

Tässä vähän mun tekniikasta ja mikä lopputulos on:

 Valitsen valokuvat ja aiheeseen sopiva taustapaperi.
 Sovitan kuvat taustaan ja katson mikä olisi sellainen kiva yhdistelmä. Yleensä olen kehittänyt paljon enemmän kuvia kun mitä päätyy valokuvaalbumiin.
 Leikkaan osan kuvista pienemmäksi ja valitsen niille taustapaperia. Lisäksi laitan sivuun tekstiruutuja jossa kerron jotain tapahtumasta, ja lisään tarroja tai kuvia joka sopii teemaan.
Lapset rakastaa katsoa nämä albumit. Viikoittain selataan albumeja ja nautitaan ihanista kuvista.  Olen molemmille tenhyt syntymästä saakka ja Annille albumeja on kertynyt jo useampi.

Tarvikkeita osta osan, paperit saa aika paljon tulostettu netistä ja sitten kerään kun postissa tulee jotain kivaa. Vain mielikuvitus on rajana mitä voi käyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti