Sivut

sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Ihanaa, pehmeää, söpö.....

Mulla on viihdoinkin Ikasyrin Sydän velourit. Tilattiin ystävien kanssa kimpassa ja tänään sain viihdoin omani.. Ja ihanaksi yllätykseksi huomasin kun leikkasin oman ja ystävän palat että ekstraa oli laitettu hyvin. Nyt ei tarvinnut sovittaa ja mittailla että kumpikin saisivat sen verran mitä oli tilannut. IHANAA, tätä voi kutsua hyväksi palveluksi. KIITOS!

Nyt joutuu hetken vielä maltaa ennen kun päästää saksia kankaisiin, ne pitää pestä ja sitten pitäisi Lappiin mennä..... Sormissa jo syyhyää :)


Finally... jag har dem Ikasyrs hjärtvelour.... Jag har länge dreglat över dem i nätbutiken men inte fått beställt. Men nu slog vi till med Syjunttisarna och idag fick jag mina :) Och jag blev jätteglad när jag skulle klippa min och väninnans bit att det var gott med extra tyg så jag behövde inte passa och mäta för att få det att räcka till det vi båda beställt. Det här är vad jag kallar FANTASTISK kundbetjäning. TACK!

Nu måste jag bara hålla mig och inte direkt lägga saksen i dem, de ska tvättas, sen blir de en Lapplandsresa.... De kliar i fingrarna ren :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti