Sivut

torstai 21. maaliskuuta 2013

Janome binder foot

Nauhajalka taitaa olla ompelijoiden must tällä hetkellä :) Niinpä pitihän munkin saada sellainen. Olin yhteydessä mun ompelukonemyyjään ja kaksi päivä myöhemmin tuli postissa paketti. Tänään pääsin vasta kokeilemaan sitä ja tässä pitää kyllä harjoitella ennen kuin uskallan johonkin vaatteeseen ommella.

Kantbandsfot är lite av en must nu, därför skaffade jag mig en också. Beställde av min symaskinsleverantör och fick den på två dagar :) Idag har jag haft tid att prova den. Men den kräver nog endel träning innan jag vågar mig på att sy i kläder med den.


Mutta mä vähän petyin. Luulen että tää mun on liian pieni, pitäisi olla leveämpi tuo nauhan syöttäjä että saa leveämmän kantin tehty. Ensin ompelin puuvillaan ja eka kerta tulos oli tämä:

Jag blev lite besviken, tror att min är för smal. Det borde nog vara bredare inmatare så att man får en bredare kant. Först provade jag i bomull sy och första resultatet:


Tokalla yrityksellä kavensin nauhaa hieman ja nyt onnistui vähän paremmin mutta en ollut vielä tyytyväinen.

På andra försöket klippte jag kantbanden lite smalare och resultatet blev lite bättre.


Kolmas yritys trikooseen ja resorilla. Mutta tällä ei onnistu kun oikein kapeat nauhat ja mä tykkään että resori on vähän paksumpi.

Tredje försöket blev i trikå och med resor. Men det blir en jättesmal resor och resårens konsistens försvinner. Jag föredrar nog bredare resår på kläderna jag syr.


Sanoisin että leveämpi syöttäjä niin tulos voi olla aikas hyvä. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti