Sivut

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Kaappeihin lisää täytettä

Jottei kaapit pääsis tyhjenemään olen ostanut seuraavia kankaita ja lankoja täyttämään niitä entisestään :)

Punainen pallo kangas on Ikeasta paksumpi puuvilla ja alarivissä musta kangas on pitsikangasta. Loput kankaat ovat trikoota.

Turussa oltuani kävin myös lankaostoksilla, ja löysin lankaa paitaan jota olen ajatellut tehdä itselleni. Tästä kasasta riittää kutomista hetken :)

Kerran kun olin äitin luona tuli puheeksi vanhoja tavaroita joka lojuu kaapeissa ja hän mainitsi että se pikkuleipäpurkki jota meillä on lapsuuden kodissa on hänellä edelleen kaapissa viemässä tilaa. Keksin heti hyvän käytön pikkuleipäpurkille ja äiti antoi sen ilomielin eteenpäin :) Siitä tuli täydellinen mun lankarullille. Ja lankarullat mahtuu just pystyyn niihin että värit näkyy hyvin. Kaikki 3 laatikkoa on täynnä lankarullia.



Iltapuuhasteluni on nykyään kutominen ja tässä yhdet sukat mitä oon kutonu itselleni. Lanka Buttinetteltä.

Ja Elias on saanut uuden keyemmän talvipipon, trikoota ja vuorina fleece. Kaava oma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti