Sivut

torstai 14. maaliskuuta 2013

Onnen Sydän ALE

Vaasassa Onnen Sydämessä on kankaiden loppuunmyynti vielä tämä viikko ja vieläpä -50 %. Kankaat ovat sisustuskankaita mutta aivan ihania, olisin voinut ottaa melkein kaiksta kankaista palan :)

Viime viikolla kävin siellä kun etsin yhtä lahjaa ja minun oli tietenkin aivan pakko ostaa pari kangasta silloin sieltä. Ja tänään kävin siellä uudestaan ja lisää kankaita löysi tiensä meille :)

På Onnen Sydän i Vasa är det slutförsäljning på alla tyger ännu denhär veckan och dessutom -50 %. Det är inredningstyger men oj oj så underbara :)

Jag var in där förra veckan när jag sökte en present och köpte då för -30 % ett par tyger. Idag hittade några tyger till hem till oss :)



 Vahakangas / Vaxduk

Valkoinen kangas jossa vihreitä pilkkuja, siitä tulee pääsiäiseksi verhoja ja se sopiikin hyvin yhteen jo aikaisemmin ostettuun vahakankaaseen :) 

Vahakangas Buttineteltä/ Vaxduken från Buttinette

Vita tyget med gröna prickar ska bli påsk gardiner och det kommer att passa perfekt till vaxdukstyget jag skaffat redan tidigare från Buttinette.

Äntligen har jag tagir mig i kragen och skrivit inlägget även på svenska. De var planen från början men av någon underlig anledning så latade jag och skrev på finska som inte ens är mitt modersmål. Det skall definitivt bli en förändring :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti