Sivut

sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Stars to my Stars


I LOVE stars... och som tur gör mina småttingar det också  :D

Dessa stjärntyger har jag pantat i mina skåp snart ett år, och nu bestämde jag mig att de ska bli byxor, modell från Ottobre 1/2013. Båda stjärntygerna har jag köpt från Lieblings stuecke.

Lisää tähtiä mikä on ollut mun kangas kaapissa jemmassa pian vuoden. Nyt niistä tuli housuja ja kaava on lehdestä Ottobre 1/2013. Kankaat Lieblings stuecke.

Elias fick svarta byxor med Hilcos randiga trikå i fickorna och turkos mudd. Byxorna åkte på genast och så satt dom på till han gick och sova å nästa dag var de på igen på dagis. Elias byxor är i storlek 98 och gjord utan förändringar.


Elias sai mustat tähti housut ja taskuihin Hilcon raitatrikoo ka kanttasin turkoosilla resorilla. Housut meni heti jalkaan ja pysyi päällä kunnes poika meni nukkumaan ja seuraavana päivänä ne oli koko päivän päällä. Eliaksen housut ovat kokoa 98 ja tehty ilman muokkauksia.

Anni valde bland mina stjärn tyger Lila stjärn tyg. Till fickorna valde hon rosa trikå med svarta stjärnor. Mudden valde hon själv och de blev svart. Hon är inne i en period nu där de ska vara svart och mera tuffa grejer. Storleken på Annis byxor är 110 på bredden och 122 på längden. Måste alltid justera mönstren när jag syr till henne för annars blir de för stora. Men dehär blev nog lite för stora, sku ha fått vara 104 på bredden.


Anni valitsi itselleen lila tähtikngas. Taskuihin hän valitsi v.pun trikoo jossa mustia tähtiä ja resori piti olla musta. Sillä on nyt vaihe että pitää olla vähän rajumpia värejä :) Annin housujen kaava piirsin kokoa 100 mutta otin pituutta koosta 122. Tällä tavalla saan oikein sopivat housut. Ovat ne vieläkin vähän isot mutta paremmat :)

Jag ville ha slut på det lila tyget och de räckte passligt till en topp ännu åt Anni. Den skulle också ha svart mudd. Modellen är ritad av en top hon använder och lite justerats för att få en bättre passform.



Halusin tuhota koko tähtikankaan ja siitä riitti housujen jälkeen vielä Annille topin. Siihen Anni valitsi musta resori myös. Kaavan olen piirtänyt topist mitä Anni käyttää ja tein siihen vain joitakin muutoksia mikä paransi istuvuutta.

Lite mera stjärnor sydde jag av den här underbara gröna velouren. Jump It byxor till Elias i storlek 98. Supersnyggt med röda muddar :) När de var färdiga visade jag för Elias dem och han sku direkt ha "sol" byxorna på. Dessuton älskar killen grönt :) Tyget räckte till en mössa också men den blev för liten för Elias. Tyget är köpt på Tygloppiset.


Lisää tähtiä pääsi vaatteiksi tästä ihanasta vihreästä velourista jota ostin Kangas kirppiksella. Jump It housut Eliakselle koossa 98. Ja punaiset resorit. Kun sain housut valmiiksi menin näyttämään ne Eliakselle ja samantien piti saada "aurinko" housut jalkaan. Lisäksi poika tykkää vihreästä. Tyget räckte också till en mössa men den blev för snäv åt Elias!

1 kommentti:

  1. Sähän olet ommellut vaikka ja mitä sitten mun viime käynnin! Oon miettinyt samaa 1/2013 housukaavaa pojille, mennee ehkä kokeiluun kyllä! hyvännäköisiä! Ja onion edellisessä tosi kiva, itsekin jo kokeilin mallia, tykkään!

    VastaaPoista