Sivut

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Surr surr surr.......

Ysäväperheen lapset ja äiti ovat aina iloisia kun ehdin tehdä heille jotain. Tämä ihana sydän kangas mun ystävä hankki jo aikoja sitten kun teimme yhteistilauksen Saksasta. Nyt tyttö ilmoitti että halusi tästä kankaasta mekon. Tytön kanssa katsottiin Ottobre lehdet läpi mikä malli olisi kiva ja päädyttiin Lucky Catiin. Halusin siihen joku muukin väri ja omasta laatikosta löytyikin Liandlon v.punainen pilkkutrikoo. Mekon koko 128. 


Vår vänfamiljs barn och mamma är väldigt glada över att jag hinner ibland sy till dem också kläder. Den här härliga hjärt tyget skaffade min väninna för länge sen när vi gjorde en sambeställning till Tyskland. Nu ville dottern ha en klänning av den. Vi tittade igenom mina Ottobre tidningar med henne och till sist bestämde vi oss för en Lucky Cat. Jag ville ha en annan färg att kombinera med och i mitt skåp fanns då Liandlos rosa prickiga trikå som passade fint till den här. Klänningens storlek 128.

Sovimme tytön äitin kanssa että teen kankaan loppuun, koska hänellä ei ole mitään käyttöä pienestä palasta ja siitä riitti kivasti vielä hameeseen. Saadaakseen siihen lisää pituutta otin omasta kaapista pinkki trikoo jolla pidensin hametta ja helmaan vielä pitsi.


Min väninna ville att jag skulle sy tyget till slut, för hon har ingen användning av en liten bit när hon inte själv syr. Resterna räckte ännu till en kjol, men jag tyckte den blev lite kort så jag satte dit lite pink trikå och hups så var den längre. Fållen kantade jag med spets.

Perheen pojalle sain kaksi kangasta josta sain pyynnön tehdä paidat ja jos riittää niin pipo ja molemmat kankaat piti tehdä loppuun. Monsteriautokankaasta olen aiemmin jo tehnyt hupparin, pipon ja paidan. Viimeiset sentit siitä kankaasta menikin nyt T-paitaan ja pipoon joka oli toiveena, kun edellinen monsteriautopipo alkaa olla niin haalistunut käytöstä.


Till familjens son fick jag två tyger som skulle sys upp, det ena tyget var Monster trucks som jag tidigare har sytt huppare, tröja och pipo av. Resterna räckte till en T-shirt och en mössa. Mössan var riktigt önskad för förra mössan killen fick av monster trucks har blivit så nött för den har varit i ständig användning.

Toinen kangas mistä sain tehdä vaatteet oli JNYn konetrikoo. Tästäkin kankaasta olen tehnyt aiemmin paitoja jotka ovat olleet suosittuja. Piristääkseen ruskean laitoin hihoihin JNYn tähtitrikoota. Ja paidasta sain ihanan pirteän. Kaavana olen käyttänyt Bottoned Up ja koko 110. Sortsin sain vielä ommeltu kankaasta ja siihen käytin Beach Boulevard kaavaa koossa 110. Muutin kaavan niin että siitä sai yksinkertaiset trikoo sortsit kesäksi.



Det andra tyget som skulle sys upp var JNYs fordons tyg. För att göra tröjag piggare gjorde jag ärmarna i JNYs stjärn trikå. Tycker den blir för mörk om hela tröjag är i brunt tyg. Tröjans modell är Bottoned Up i storlek 110. Av tyget räckte ännu shorts, som jag utgick från modellen Beach Boulevard men förenklade mönstret ganska mycket för att de skulle passa som trikåshorts. Storlek 110.

1 kommentti: