Sivut

tiistai 2. huhtikuuta 2013

Kiirettä pitää

Kiirettä pitää kun työhuoneesta tulee pian vaatehuone ja pitää saada ommeltu kasat pois ennen kun joutuu hetkeksi pitää tauon. Pienet tilkut saavat kyytiä ja vähän isompiakin paljoja pääsi saksin alle.

Har varit ganska busy i syrummet för stunden närmar sig när mitt syrum blir Walk-in-closet. Jag har haft en massa utklippt men inte sytt så nu satt jag några dagar och nästan bara sydde. Jag var förståss på jobb också :) Många tygbitar har blivit kläder.


Ittelleni pipo, Kangas Gekko Flower, kaava oma. Kangaspala löytyi kaapin perukoilta :)

Mössa till mig själv av Gekkos Flower. Den är gjord på eget mönster och tyget är restbit som lämnade efter att jag sytt mig en klänning.


T-Paita Eliakselle ihanasta kankaasta jonka löysin Kangaskirpparilla. Kaava Ottobre lehdestä ja koko 98.
En T.shirt till Elias av ett härligt tyg jag fyndade på tygloppiset. Mönster ut Ottobre och storlek 98.


Mummalle ja paapalle ompelin tuubihuivit, lyhyemmät ovat fleece vuorella ja toiset pelkkä trikoota. Kaava on oma ja en enää muista mistä olen nuo kankaat ostanut.
Svärföräldrarna har fått Buffar, de kortare har fleece på insidan och de längre är bara trikå. Mönstren är min egen och tygerna kommer jag inte ihåg var de är köpta!


Eliakselle High Jump housut, mutta tein erilaiset taskut ja niistä tuli ihanat. Kangas oli niukasti joten takakappaleet piti vähän paloista, eli molemmissa lahkeissa on takana saumat jota olen päälleommellut koristeompeleella. Kangas ostin Kangaskirpparilta, erittäin paksua ja ihanaa collegea.

Elias har fått High Jump byxor, dock lite omändrade. Gjorde en fickmodell jag inte prövat tidigare och Me like :). Jag hade ganska knappt med tyg så bakstyckena blev skarvade och sömmen prydde jag med prydnads söm så de ser ut som om de var menat att ha söm där :). Tyget är fyndat på tygloppiset, mjuk och tjock college.

1 kommentti:

  1. Oletpas tosiaan ollut ahkera. Täällä vasta harkitaan kevätpipojen ompelemista! Täytyisikin surautella oikein urakalla, jotta saisi noita kangastilkkuja vähemmäksi. Jäin lukijaksi :)

    VastaaPoista