Sivut

maanantai 6. toukokuuta 2013

Buzzador kampanj - Duplo Lego

Den här kampanjen kom till rätt familj. Vi bara älskar lego. Jag var och hämtade paketet från R-kiosken på vägen hem från jobbet och efter den for jag och hämtade mina barn på dagis. Elias (2 ½ år) var arg och lessen för han ville inte hem. Han skrek och sparkade osv. när jag bar honom till bilen. Till all lycka hade jag en överraskning till honom i bilen. Vi öppnade paketet på Dagisets parkering och han blev såå lycklig när han såg att det var lego. Kramade Legolådan och sa Min Lego.

 Nya klossarna i användning med gamla klossarna.

 De här bygger Elias ofta, Kaka

 Efteråt for vi och hämtade stora syster på hennes dagis, och när hon fick se Lego lådan blev de lite sura miner för att inte hon fick nå. När vi kom hem så hjälpte jag sonen att klä av sig och när barnen fick bort kläderna så sprang de iväg med Lego och rev tillsammans under glädje och gräl upp lådan och påsarna med lego. Anni ville hjälpa Elias att bygga men de gillade han inte så de blev förstås gräl :)



Långsamma mamman hann inte med kameran och fota öppnandet av lådan men här är några bilder när sonen leker mer Duplo Lego. Även nya klossarna är med i leken. Men vi har en hel del med Duplo Lego för de nästan de enda leksaken min son leker med. Även Anni som är 6 år leker jättegärna med Duplo tillsammans med Elias.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti