Sivut

lauantai 4. toukokuuta 2013

Loppisfynd

Att gå på loppis är roligt och inspirerande. Idag var jag till Loppiset som ordnas på Carpella den här veckoslutet med Anni för att se om vi hittar nåt trevligt. Och vi hittade nå lite, men de kommer jag att visa här senare för jag är för trött för att fota nåt mer ikväll.

Men den här har jag hittat tidigare på loppis. En fördig klänning i jättefint tyg, tror den var i storlek 164 eller nåt. Jag valde att minska den i bredden och längden så att den skulle passa Anni i sommar. Det blev en jättefin sommarklänning.


Jag har en stor korg full med kläder jag köpt på loppis, som jag har sett "bra tygbitar" i. Ni gäller det bara att hitta tid att gör om dem till kläder för familjen. De är nåt jag verkligen njuter av, när jag får göra nytt av gammalt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti