Sivut

perjantai 3. toukokuuta 2013

Lucky Cat

Tykästyin kaavaan Lucky Cat heti kun tämän vuoden ensimmäinen Ottobre lehti ilmestyi mutta vasta nyt sain ommeltu omalle tytölle sellainen. Piirsin mekon koossa 110 ja pituuden otin kaavan 122 mukaan.

Tämä kangas olen pitänyt kaapissa jo vuoden, se on hakenut sopivaa kaavaa ja en edes muista mistä olen sen ostanut :) Tähän se sopii täydellisesti ja kirpparilöytöjen joukossa löysin pinkin pilkkutrikoo mekon josta otin suikaleet tähän mekkoon. Tästä tuli sekä mun että Annin suosikki.


När årets första Ottobre kom blev jag förtjust i modellen Lucky Cat, men först nu fick jag sytt den till min dotter. Den blev sydd i storlek 110 och på längden enligt storlek 122.

Tyget har jag haft i skåpet i ett år och den har väntat på den rätta modellen. Jag kommer inte ens ihåg varifrån jag har köpt den :) Prickiga tyget är av en klänning jag har fyndat på loppis. Den är klänningen gillas stort både av dotter och mor :)


Kankaasta riitti myös pipo jonka tein Annin kaverille.
Av tyget räckte det också till en mössa, som Annis kompis fick.



2 kommenttia:

  1. vau! miten mä oon missannu tän kaavan?! näyttää hyvältä Annin päällä! Terveisiä <3

    VastaaPoista
  2. Ensinnäkin tuo kangas on aivan ihana! Ja tuo tunika kaava kanssa. En vielä ole itse saanut tehtyä, kun malli näyttää olevan sellainen ettei näyttäisi niin hyvältä 98 kokoisen päällä. Odotan varmaan, että pimu kasvaa tai että ei ole enää muuta inspiroivaa ommeltavaa :)

    Todella ihana tunika! Ja niin ihanasta kankaasta!

    VastaaPoista