Sivut

torstai 13. kesäkuuta 2013

Sweet summer dreams

Tilkkuja kerääntyy paljon kun ompelee paljon. Tehdessäni yhden lahjan sain idean että teenpä muksuille tilkkupeitot kesäksi kun yöt on hikiset ja kuumat ja paksu peitto ei pysty käyttää. Ja säästyy siinä samalla pyykkääminen kun ei pussilakanoita tartte pestä. Trikoopeiton voi vaan heittää koneeseen ja jatkaa käyttöä. Näihin olen käyttänyt pienet palat, ainoastaan pari neliötä on leikattu isosta kangaspalasta. 

Restbitar samlas mycket när man syr, speciellt när man sparar dem :) När jag höll på med en gåva kom jag på iden att sy till mina småttingar sommartäcken av trikå restbitar. Dehär är då helt sydda av bitar, endast några fyrkanter är klippta av ett stort tyg. Dehär blir perfekt till sommarens varma och svettiga nätter när täcket är för tjock. Stort plus med trikå täcken är att den behöver ingen påslakan, vilket sparar på tvätten. Den är bara att slänga i maskinen med jämna mellanrum :)


Pienempi peitto pn Eliaksen ja isompi Annin. Siinä näkyy paljon tuttuja kuoseja blogistani :) Eliaksen peiton takapuolella on turkoosi frotee ja Annin peiton takapuolella on punainen velour.

Den mindre täcket är Elias och större Annis. Ni känner säkert igen flera av mönstren från min blog :)
Till Elias täcke har jag lagt på baksidan turkos frote och på Annis täcke röd velour.

Nati nati Anni <3

Nati nati Elias <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti