Sivut

torstai 4. heinäkuuta 2013

UFO evening

UFO - unfinished objects. Otin täksi illaksi projektin vähentää niitä ja päätin etten ompele yhtään uutta ennen kuin ne on tehty. Ensin oli vuorossa pojan parit sortsit jossa silitettävä kuva on irronnut toisesta reunasta ja kiinnitin ne uudestaan kankaaseen ompelemalla. Myös yhdet housut saivat saman käsittelyn.

Topin helma ompelematta ollut varmaan vuoden, nyt se on ommeltu.

Yhdet sukkahousut johon on tullut reikä jalanpohjassa, leikkasin ne leggareiksi ja viimeistelin.

Toinen toppi tarvitsi kanttaukset, se on nyt tehty.

Kaulahuivista piti tehdä tuubihuivi, lyhensin ja ompelin päät yhteen.

2 barbie mekkoa piti korjata, check

Talvella kutomiin villahousuihin piti laitaa kuminauha ja ommella vyötärö.


UFO - unfinished objects. Ikväll hade jag som projekt att minska på mängden av kläder som blivit liggade som behöver fixas lite. Jag bestämde också att jag påbörjar inga nya projekt förrän dehär är gjorda. Först i turen var 2 par shorts. De hade påstrykbara applikationer som lossnat. De sydde jag fast igen. Samma sak korrigerade jag på ett par byxor.

En top behövde fållas, check.

Ett par strumpbyxor hade fått hål under foten. Klippte av dem till leggins och fållade dem.

En annan top saknade kantband runt halsen och runt ärmarna, check.

Jag gjorde om en halsduk till tubhalsduk.

2 klänningar till barbiedockan behövde korrigeras, check.

Yllebyxorna jag stickade i vintras behövde gummiband i midjan, check.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti