Sivut

perjantai 23. elokuuta 2013

Anni syr

Anni ville göra nåt med mig en kväll i mitt syrum
och efter att ha tittat på lite olika materialer
så beslöt vi oss för att sy.


Vi tittade igenom lite tyger
och funderade på vad vi skulle sy.
Då hittade jag dehär tyget som jag köpt för en tid sen.
Och vi beslöt att sy en jumppapåse
att ha jumppakläderna i till redskapsjumpan.


Hon fick klippa tyget själv,
jag visade henne hur hos skulle hålla i tyget vid overlocken
Hjälpte henne nog att sy


Sen sydde vi på vanliga symaskinen
jag spicka fast ringar i påsen och
hon trädde i bandet.


Så fick vi färdigt en trevlig jumppapåse.



Anni halusi askarrella mun kanssa yhtenä iltana
Hetken katseltiin työhuoneessa erilaisia materiaaleja
ja Anni löysi tämän kankaan ja halusi tehdä siitä jotain.

Päätettiin tehdä jumppapussi missä voi pitää jumppatossut
ja juomapullo kun mennään telinevoimisteluun.

Anni leikkasi kankaan itse,
ja näytin sille kuinka pidetään kangasta kun ommellaan saumurilla,
mutta olin koko ajan "mukana"

Sitten ommeltiin tavallisella koneella,
mä kiinnitin renkaat pussiin
ja Anni pujotti narun.

Ja jumppapussi on valmis.
 

1 kommentti:

  1. Hieno jumppapussi ja taitava tyttö! :) Ja tosi mukava, kun äiti antoi pienen ommella.

    VastaaPoista