Sivut

lauantai 3. elokuuta 2013

Synttäreitä

Blogini on ollut hiljainen loman aikana. En ole juurikaan viihtynyt sisällä tai tietokoneella. Olemme nauttineet auringosta ja pitäneet hauskaa perheen kanssa. Tontilla on ollut aika paljon hommia, terassin kaiteita ollaan viihdoin saatu laitettu ja pihakivetyksien laitto on polkaistu käyntiin. Lisäksi olen nostanut sipuleita kasvimaasta seinälle kuivumaan ja kitkenyt rikkaruohoja. Tällä viikolla kävimme alkuviikosta Ikeassa retkellä, emme mitään suurempaa tarvinneet mutta ainahan siellä tarttuu mukaan yhtä sun toista. Loppuviikko on mennyt siivoillen, leipoen ja synttäreitä järjestäen. Saimme siivottua autotallin ja katoksen ja sieltä vietiin peräkärryllinen tavaroita Stormosseniin. 



Nyt on sitten vietetty pojan synttäreitä. Meidän pieni vauva on jo 3 vuotias ihana otus. Rakkautemme poikaa kohtaan on ihan suunnaton. Täydentää perheemme täydellisesti.


Eilen illalla tuli kaverit synttärijuhliin ja poika tilasi ambulanssikakun, ja sen hän sai :)

Tänä iltana oli sitten sukulaisten vuoro tulla synttäreille. Päivällä kävimme koko perhe pyöräilyretkellä. Mulla oli mun pyörän pällä lasten istuin jossa poika istui ja mieheni veti pyöräkärryä jossa tyttö istui. Tosin kotimatkalla piti vaihtaa että poika pääsi kärryyn nukkumaan niin tyttö oli mun pyörällä. 40 kilsaa tuli poljettua.

Aamulla poimin kasvimaastani 1,5 kiloa vapaamaan kurkkuja sekä kilon verran vihreitä papuja. Ja mä olen niin onnellinen :)


Tämän päivän kakku oli kone aiheella myös, betoniauto :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti