Sivut

perjantai 9. elokuuta 2013

Terapia ompelua

Jag var lika grå som dethär tyget när jag tog tag i den och började klippa den.
Jag kom att uppleva en grej som gjorde att jag blev rasande, kände mig utnyttjad och
besviken.

Bästa terapin är att sy.
Efter att jag kommit hem från denhär händelsen så tog jag tag i saksen och klippte till en ärmlös tröja till min man, t-shirt till mig själv och kofta till sonen.
Efter att jag hade sprungit skiten bort ur kroppen och jag kände mig hel igen efter länken,
så satte jag mig vid symaskinerna och sydde.
Jag var på betydligt bättre humör och ville ha lite färg så min tröja pryder en pink spets och sonens kofta fick blått på sig.

Nu känner jag mig bra igen och ännu en sak från det gångna är lagt bakom mig.
STORT TACK till mina underbara SYJUNTE VÄNNER!


Olo oli kun tämä väri, harmaa kuin myrskypilvet.
Jouduin noin viikko sitten kokemaan jotain sellaista mitä en olisi halunnut.
Jälkeenpäin olo oli paska, tunsin itseäni hyväksikäytetyksi
ja olin pettynyt taas kerran.

Paras terapia on ommella.
Heti tapahtuman jälkeen tartuin sakseen ja leikkasin tätä Ihanaa tähti kangasta Pehemiältä.
Miehelleni topin, itelleni T-paidan ja lisäksi vielä pojalle vaarinpaita.
Tää kangas oli sellainen MUST HAVE heti kun sen näin.

Olo oli täydellinen tähän ja kun olin ensin käynyt lenkillä rääkkäämässä
kaiken paskan ulos kropasta,
istahdin ompelukoneen ääreen ja ryhdyin ompeleen.
Ommellessa oloni kuitenkin piristyi ja halusin harmaan keskellä laittaa vähän väriä ompeluksiin.
Siksi mun paidassa on pinkkiä pitsiä ja pojan vaarinpaidassa sinistä.

Nyt olo on puhdistunut ja hyvä. Yksi asia on taas menneisyydestä laitettu taakseen.


Miehen paita tehty samalla kaavalla kun edelliset hihattomat.
Makens ärmlösa är sydd av samma mönster som tidigare.

 
Oma paita on Simone Top kirjasta Från Hood till Skjortklänning, koko L, mutta sain pienentää kun oli liian iso. M koko olisi riittänyt hyvin.
Min t-shirt är en Simone Top från boken Från hood till skjortklänning, storlek L. Men den blev lite stor och jag fick ta in den så en M hade räckt mig bra.

Pojan Vaarinpaita on uusimmasta Ottobre lehdestä Grandpa, mutta pienin muokkauksin olen sen tehnyt. Koko 104. Tässä on reippaasti kasvuvaraa.
Sonens kofta är från nyaste Ottobre Grandpa, men jag har gjort några små ändringar. Storlek 104.
Den är lite stor men som tur växer grabben :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti