Sivut

tiistai 22. lokakuuta 2013

Ready for dagisfoto!

Eliaksella oli jo valokuvaus päiväkodissa ja ompelin hänelle hupparin mitä ihanammasta kankaasta. Ensimmäisen kerran näin tämän kankaan mun kaverilla ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Ongelmana oli vaan että kankaan saa vain Ruotsista, Stoff och Stil, jolla ei ole toimitus Suomeen.

Onnekseni rakas siskoni asuu Ruotsissa ja pystyi auttamaan mua ja toi mulle palasen kun tuli käymään Suomessa. Samalla tilasin Stoff och Stililta hupun vuoressa olevaa tähtikangasta!
Tästä tuli niin hieno että haluaisin vain pitää paidan kaapissa ja ihastella sitä.
Onneksi poika on eri mieltä mun kanssa ja haluaa pitää sitä :)
Kaava Ottobre 4/2013 koko 104.


Elias hade redan dagisfotografering och jag sydde till honom en hoodtröja av denna underbara tyg.
Jag såg denna tyg första gången hos min väninna och det var kärlek.
Försökte få henne att sälja mig resten av sin tygbit :)
Problemet var att få en bit av dehär tyget för den säljs endast i Sverige på Stoff o Stil,
som inte levererar till Finland.
 
 
Som tur bor min kära syster i Sverige och hon beställde åt mig och hade den med sig när hon kom på besök. Samtidigt beställde jag sjtärntrikån jag har i huvan och i ärmsluten.
Denhär blev så underbar att jag bara sku vila ha den i skåpet att beundra.
Men min son är av annan åsikt, som tur :)
Mänster Ottobre 4/2013 storlek 104.


Samaan aikaan kun löysin Eliaksen hupparikangas löysin myös tämä kangas Annin huppariin. Ja kauppa oli taas Stoff o Stil. Kangas oli loppu varastosta ja kun mulla oli jo suunnitelma tälle valmiiksi ja mä halusin tätä kangasta kans heti. Pistin "hakuun" ruotsalaisessa ompeluryhmässä jos jollain olisi pala myydä mulle. Onneksi löytyi ihana nainen Anvenanmaalla joka möi mulle palasen että riitti neidille huppariin. Vuorasin lilanvärisellä trikoolla.
Kaava Ottobre 4/2012 koko 110.
 
Tänään tytöllä on päiväkodissa valokuvaus ja tämä huppari hän valitsi. Äiti on iloinen  ja ylpeä kauniista tyttärestään <3
 

 
Samtidigt som jag hittade Elias hoodtyg såg jag i Stoff o Stil webshop även denna tyg som jag bara måste ha till en hoodtröja till Anni. tyvärr var tyget slut och jag som sku ha den NU på direkten.
Jag frågade runt i facebook gruppen Vi sytokiga ifall nån vill sälja en bit till mig. Till min lycka fanns det en underbar kvinna på Åland som sålde mig en bit. Ååå denna lycka!!
Hooden är fordrad med lila jersey.
Mönster Ottobre 4/2012 storlek 110.
 
Idag har min dotter dagisfotografering och hon valde denna tröja till fotograferingen. Mamma är väldigt lycklig och stolt över min underbara dotter <3

1 kommentti:

  1. Aika paljon samannäköistä poikien ?) kangasta saa trikoona http://www.nimipyyhe.com/index.php tuolta:) On ihanaa!

    VastaaPoista