Sivut

torstai 20. helmikuuta 2014

Maatuska tunika

Tammikuussa kun oli kunnon pakkaset ja tuntui että palelin koko ajan,
tilasin Majapuulta lisää merinovillaneuloksia.
Mutta säät ehti jo lämmetä ennen kuin sain ommeltua niistä mitään.
 
Poika oli taas kipeenä ja olin sen kanssa kotona ja sillä välin kun hän katseli telkkarista Oktonautteja
surauttelin tytölle tunikan ihanasta maatuska merinovillaneuloksesta.
Kaava on Ottobre vuoden ensimmäisestä Ottobre lehdestä. Siinä kannessa on suloinen tyttö pallotunikassa. Ihastuin tähän malliin heti kun lehti ilmestyi.
Etukappaleeseen laitoin virkatun kukan, mutta en muista mistä oon löytänyt sen.
 


 
I januari när de var ordentliga vinterdagar med under - 20 grader på termometern
så kändes det som om jag frös hela tiden.
Jag beställde mera merinoull tyger från Majapuu för att vi skulle ha varmt att ha på oss.
Men kölden hann försvinna innan jag ens kommit mig för att sy nånting av dem.
 
Vår son var igen sjuk och jag var hemma med honom. Under tiden han låg och tittade på Octonauts
passade jag på och sy en tunika till dottern av maatuska merino.
Mönstret är från årets första Ottobre. På pärmen är en söt flicka i en maxi dot tunika.
Modellen är definitivt en som passar vår dotter.
Framme på tunikan sydde jag fast en virkad blomma. Jag kommer inte mera ihåg varifrån jag har hittat den.
 
 
Kangas/ Tyg: Majapuu
Kaava/ Mönster: Ottobre 1/2014
Koko/ Storlek: 116/122

1 kommentti:

  1. Tosi kaunis tunika. Erityisen siron ja istuvan näköinen tehtynä tuosta laskeutuvasta villasta.

    VastaaPoista