Sivut

tiistai 15. heinäkuuta 2014

UFO-Jobs

Viime syksystä jäi muutama työ tekemättä mitä olin jo leikannut mutta jostain syystä ne jäi ompelematta.
Saumuri on takunnut mikä on syönyt inspistä ja olin jo viemässä sitä huoltoon kun ajattelin että putsaan sen ensin ettei ole kauheassa kangaspölyn peitossa.
Irrotin muutaman ruuvin ja osan ja sieltä alta paljastui sellaisia pölyklönttejä että ei ihme että kone on takunnut. Putsasin kaikki pölyt pois ja öljysin ja hups, saumuri toimi taas mahtavasti.



Tää huivi leikkasin jo viime syksynä mutta jostain syystä jäi ompelematta. Kanttasin pistillä ja kun ennestään löytyy samasta kuosista pipo, saan syksyksi kivan outfitin tästä. Liila kun on mun syysväri.
Kaava oma ja kangas Sari Ahokainen design.


Pöllötrikoon ostin syksyllä Paperinauhasta ja siitä tein itselle t-paidan.
Kaava Sy! Från hood till skjortklänning. Koko M

Tytölle tein isommista tilkuista leggarit jota vahvistin polvista applikoimalla siihen kuva. Aika simpplelit applikaatiot mutta toimivat.
Koko 116 jota oon pidentänyt ja kaava SK 1/09



Tilkkukankaista ompelin tytölle myös topin ja siihen applikoin toisesta kankaasta leppiksen.
Kaava Ottobre, koko 122.

Toinen toppi tein heppakankaasta jonka olen ostanut kauan sitten tytön pyynnöstä. Itse en tykkää kankaasta kovin paljon ja nyt kun viimein sain siitä jotain ommeltua niin tyttökään ei oikein innostunut kankaasta. Yöpaitana kuitenkin lupasi käyttää.
Kaava Ottobre, koko 122.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti