Sivut

keskiviikko 29. lokakuuta 2014

New favourite

Mulla on ollut jemmassa tätä kangasta yli vuoden.
Suunnitelmia on ollut monta mutta mikään niistä ei ole päätynyt vaateeksi asti.
Nyt kaipasin kipeesti tunikan jota voisi pitää leggareiden kanssa jossa olisi pitkät hihat.

Lähdin Onion 2035 liikkeelle ja muokkasin vähän sieltä täältä ja tällainen oli lopputulos.
Olen tähän äärettömän tyytyväinen ja tämä on ihanan pehmeä.
Kangas on jonkinlainen neulos jossa on harjattusisäpinta.
Tästä tuli niin mielettömän ihana :)
Kangas oon löytänyt Tallinnasta.





Jag har haft i tygskåpet denhär tygbiten i över 1 år.
Planerna har varit många men inga av planerna har blivit klädesplagg.
Nu saknade jag en långärmad tunika att ha med leggins.

Jag utgick från Onion 2035 och med en del ändringar blev slutresultatet dethär.
Jag blev otroligt nöjd med den och den är så mjuk.
Tyget är stickad med borstad insida.
Den här tunikan blev så underbar :)
Tyget har jag köpt i Tallin.

1 kommentti:

  1. Snyggt! Tycker själv också att Onion 2035 är ett av dom bästa mönstren, lätt att göra små förändringar på och slutresultatet brukar alltid vara lyckat. Så också här :)

    VastaaPoista